четверг, 19 апреля 2012 г.

Picknick time:)

Stiti ce poate sa ma motiveze sa ma trezesc cu noaptea in cap, si nedormita/nemachiata sa apar le servici pe la o martea de dimineata?? - Un foc in gradina.
Pe o vreme ploioasa, cum se anuntase pe weekend, mama ne-a zis sa adunam toate lemne sub acoperis, sa nu cumva ploia sa le ude, si ce era mai voluminos am dus si noi, dar faramitituri de nimikuri nu prea am avut chef sa le strangem Si uite face face mintea ingenioasa a Mariei Mele, ii zic fratelui meu - hai sa facem foc. Prosto tak. Dar am si un frate tare chibzuit si flamand tot timpul care nu se lasa si imediat trece la mama cu propunerea de a face si niste pulpe.
 Unde-s pulpele pentru frate-meu, acolo-i si peste pentru mine si cartofiori pentru toti:))
Unde-i focul-> acolo si Soarele. Ma bucur foarte tare ca am reusit sa ma bronzez si sa mai raman putin in acasa:)

Cam asa a inceput totul:)
Cam asa continuare a avut:)
Spre finalul ospatului a mai aparut lume si s-a descarcat bateria la aparat foto, asa ca ramaneti in deplina functie a fanteziei Dvs:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий