понедельник, 21 декабря 2009 г.

Visuri)

Am visat ca am stricat view screen de pe my photo camera.. Sa va spun sincer - n-am plans, caci stiam ca imi pot lua alta oricand, dar am avut asa o dezamagire completa in propria mea fiinta ca stric tot ce mi-e mai drag...Probabil se trage de la manusi pierdute acu ceva zile)

Ieri am visat ca m-am trezit fiind mireasa cu o fusta neagra si sus ceva corset alb..si eram taaare suparata ca nu stiam pe nimeni de la nunta mea si nici mire acu nu mi se pare cunoscut))) Aveam nervi..nervi..si nervi)))

Acu o zi am visat doua visuri. Unu - ca cineva ma tinea de mana si tot se mira de finetea pielii si lungimea degetelor. Eu tot incercam sa o scot si el tot o tinea.
Al doilea - ca eram la o colega in ocetie cun un barbat care tot tinea sa ma duca acasa, doar ca bani nu avea si propunea soferului sa-i deseneze niste eroi din desene nimate pt a-i servi dpret plata))

Si asa in fiecare zi - visuri, visuri, visuri))) Oare cand se mai odihneste si creierasul meu)

Комментариев нет:

Отправить комментарий