понедельник, 7 декабря 2009 г.

Cosmo)


Am un mic proiect in capusorul meu imens)))

Daca tot ma zabovesc lunar cu cate un Cosmo in palmares, am stabilit sa-mi etalez si impresiile despre fiecare numar ce-mi trece prin fata ochilor.

Sa incepem cu cel precedent)))

Pai...Megan Fox imi placea in Transformers, dar am avut nefericirea sa o vad intr-un inteviu pe Youtube, si glasul ei m-a dezamagit comlet. Ii da aere de o slutty-usuratica, asa ca nici nu prea m-am intrigat sa o citesc in Cosmo. Doar ca tatuajul ei cu Marylin o mai ridica in imagine)

De asemenea am aflat ca este si cartea "Sotia calatorului in timp" si imi pare foarte rau ca n-am stiut asta inainte de a vedea filmul. Sunt sigura ca era sa-mi zadare imaginatia la maxim. Ce sa-i faci, nu ma pot obliga sa citesc ceva deja prezentat in viziunea altuia.

Mi-a venit si o idee motivationala - sa donez toate numere Cosmo pe care le-am adunat de-a lungul timpului bibliotecii din orasul meu. Sunt sigura ca multe domnisoare vor beneficia de idei moderniste pentru stabilirea personalitatii intr-un mod la fel de sigur ca si mine. Doar ca ma cam tem ca "Doamnele cu ochelari" de la biblioteca o sa fie mai inchise la minte sa accepte asa ceva.

Комментариев нет:

Отправить комментарий