понедельник, 20 декабря 2010 г.

check time

Sa nu cumva sa va para ca am disparut in bratele leneviei))

fauresc ca o furmicuta cadouase pentru prietenii mei, ocazional mai am si timp sa le trimit prin posta)) Primu' urmeaza sa ajunga zilele astea in Tokyo))
Sa nu va feriti privirea, caci in scurt timp urmeaza documentaru' forografic)) Nicicum nu-mi premiteam sa nu memorez toate capodopere pe un photo)

Aseara, dupa un somnulet bun si munca productiva, am deconectat toate surse de informatie si zgomot si m-am bagat la carte.Ziceam si eu ca 20 de minute de citi nu-mi strica inainte de somn))
Banuiesc ca nu e nevoie sa mai si povestesc cine azi a intarziat la servici, fiindca s-a cam pierdut in timp si si-a permis sa se culce dupa 1 de noapte?))

Serios, chiar n-am limita masurii la citit, brodat, impletit si tot ce tine de hobby-urile mele) Ma fura cu totul si mintile!!

Bafta la gasit cadouri', caci eu pe ale mele le-am facut cu manuta mea))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий