понедельник, 5 июля 2010 г.

Afterparty)

Cum canta David Guetta cu Fergie si CHris Willis))) :

All the things I know right now,
if I only knew back then,


Emotii ecliptice izbucneau pe ici colo)) Ma mai ajuta o vorba in plus din partea cuiva, care a trecut deja prin experienta asta. Da sau ca's oameni mai rezervati si sa tem sa-si imparte experienta, sau pur si simplu le e sila)))


E seara, anestezia e inca sub semnul intrebarii si ceai de romanita pe alaturi)))

Si nu v-am zis eu ca iei in juma de ora si plec pe propriile mele picioruse))))

Ma cam inspaimanta cele doua sapt. de odihna "silita" ce urmeaza (desi cei care ma stiu, isi dau seama ca intr-o saptamana am si iesit la servici)), dar cat imi imaginez cata broderie ma asteapta))))

I am happy it's getting over)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий