пятница, 2 апреля 2010 г.

Home-made pizza)

Daca tot suntem tineri, petrecareti, colegi de serviciu si mai ales prieteni, avem obiceiu de a merge la apartamentul cuiva pt a mai rontai niste seminte sau a gati ceva improvizat.

Cum foamea e mare, bugetul redus si guri flamande multe, am decis sa facem pizza)) Mai ales ca antecedentele culinare deja avusesera loc)))

Si uite ca in a doua saptamana de post am decis sa-mi fac pizza de post (cu o singura scapare - peste conservat).
Gasca desigur avea si cascaval si carne - ce sa-i faci cu pacatosii astea))

Si acu pe indelete:

Gasca pacatosilor si-a pregatit aluatul din timp, iar eu am luat cel feliat de la market)) Sa stiti ca merge si inca foarte bine)))



Ingredientele destul de domestice si simple))





Singura verdeata a fost ceapusoare verde))



Topping cu maioneza de post.



Tigaie sau o foie pentru rola nu aveam, asa ca am copt-o in staniol.



A fost gustoasa si delicioasa. La sigur mai fac cat mai rasare cate un minutel liber pentru rasfat))


SI acu cea a pacatosilor))))))))




Poop-ici)GGet yourself some friends and have FUUUUUUNNN))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий