вторник, 20 апреля 2010 г.

Cosmo-Februarie 2010



Ma fac transparenta la toate aluziile privind intarzierea randului verbal Pro-Cosmo, care m-am obligat sa-l prezint lunar.

Viata isi are cursul personal, indiferent de planuirea zilnica pe care-i oferim noi. Si asta nu e o scuza, ci doar o mentiune)))

Deci... Din numarul respectiv ma vad lamurita referitor la dorinta barbatului meu de a ma vedea data cu ruj rosu doar cand el e prin preajma. Zic si eu ca e o dorinta, da' hai ca stim toti ca e un ordin ce trebuie respectat intocmai) Da cum sa fie altfel, cand :"Femeile folosesc rujul de mai bine de 5000 de ani. De atunci si pana astazi, rujul si-a aparat reputiatia de arma de seductie in masa!" UIte asa de tare e sexul slab!!!

Adesea se intampla ca viata sa-mi fie ghicita de Cosmo. Intru in impas - si BOOOM- Cosmo stie exact ce sfaturi sa-mi dea in numar ce apare))

Stam departe, ne e dor, suferim si iubim... Si uite ca vine si Cosmo cu "30 de lucruri care-ti invioreaza relatia". Din cele 30 de puncte prezentate, nici unul nu mi-a intrat pe lista "A must", dar simt nevoia sa recunosc ca tre' sa am grija ca relatia mea sa fie pe foc. Nu-mi sta in tutina sa fac astfel de planificari, da stiu ca in momentul ce imi e alaturi, mii si mii de ideii noi deranjeaza neuronasii din creierul meu si stimuleaza aparitia fanteziiilor de ordin diferit.

Ati observat si voi ca m-am autobiografiat in loc sa comentez Cosmo?)) Da ce sa-i faci, e viata mea si Cosmo are un locusor important in ea)))



Pagina asta e facuta special pt mine))) UIte cum imi starneste dorintele Cosmo))

2 комментария: