вторник, 12 января 2010 г.

Cosmo - DECEMBRIE 2009




Am revenit. Sa ma credeti ca am si notat aseara tot ce urmeaza sa va relatez(doar ca au iesit abia 2 randuri).
Sunt numere cand fiecare articol "ma prinde". Aici "m-au prins" doar pozele. Nu..sa nu credeti ca-mi pare rau de banii cheltuiti.Niciodata pt Cosmo!!!
Doar ca mai multa informatie am scos din latura colorata decat din randurile negru pe alb aranjate pe foi)))

Oricum, mai si comentez la cate ceva.

Cam putin spatiu informational au daruit articolul "De ce barbatii "luati" sunt mai atragatori" De as fi eu, as face si un concurs pe site-ul revistei cu poze Inainte si Dupa, trimise de catre cititoarele revistei. Sa stiti - chiar avem CE ARATA)))
Cat despre Devid Beckham si Ryan Reynolds - pentru mine ei nu sunt reprezentativi in schema prezentata. Cand Dracu ei au aratat rau??? Aste-s barbatii Ideali For God's Sake!!!

In schimb Beyonce a avut ceva pagini de povestit despre viata ei, ca in sfarsit sa-ti dai seama ca tot nimic nu stii)) Ii respect dorinta de a pastra viata personala departe de noi si consider ca Fata face bine ca nu da motive pentru barfe.

Da' tot nelamurita am ramas cine e Sasha Fierce si de ce asa se intituleaza albumul ei.

Cam atat pt numarul respectiv.

Cel din ianuarie e mai bestial si o sa va obosesc cu cititul partasaniilor mele la sigur)))
POOP.

Комментариев нет:

Отправить комментарий