суббота, 17 октября 2009 г.

Avem o voluntara din UK(sau cum zice ea - England) care vrand nevrand e umbra mea,caci in afara de mine nimeni nu o mai baga in seama. Oricum, pentru mine e o plaere sa-i inghit accentul sexxy britanic si sa mai vad ce si cum pe la ei fata de noi. Da povestea e alta. Stam noi la colegul meu din alta sala, ne uitam la pregatirile pt nunta si eu ii spun:
-See, yesterday he had a lot of time for doing nothing and today he is working hard.
La care ea imi da replica:
-And you are still not.)))))

Ce sa va zic - cum imi zicea pe timpuri mama - *Pe pamant se nasc 2 tipuri de oameni - unii pentru a lucra fizic si altii pentru a lucra intelectual. Tu sa fii din cea de-a doua grupa*

Uite ca sunt))))

Imi plac ultimile aparitii din musica:
Madonna cu Celebration - cum am citit in comentarii" She is having sex with air)))

Sophie Ellis Bexter cu Hertbreak make me a dancer - ffffoarte k lumea melodie si plus ca mi se pune bine pe creier - nu ma deranjeaza sa o ascult de mai multe ori.

Akon feat David Guetta cu Sexy Bitch- ce sa va zic - David Guetta is BIIGG! Totul ce-i poarta numele e ceva deosebit. Incep sa cred ca vreau sa fiu un fan inrait al lui))

Si Morandi cu Colors - video e interesant, dar fara idee ca atare, si ,mai are si unele scapari precum favoritii de pe fata fetei sau riduri si pielea imperfecta. Daca tot o machiati - faceti-o ca lumea!! Da melodia ma fascineaza.

Комментариев нет:

Отправить комментарий