понедельник, 14 сентября 2009 г.

Azi:
-Asta e prietenul tau? Cand nunta? Sa ma invitati va rog, promit sa pun muult, dar taaare as vrea sa-ti cunosc barbatul.
-Am deja o lista cu persoane care tot mor de aceiasi curiozitate)
-Stii, asta ca in bancu: Popa avea doua fete - una rea si una buna. Da aia rea era TAAARE buna)))

Deci...Rezumam...Barbatii, frustrati de agresivitatea mea verbala, au impressia ca sunt un Monstru-Feminist intruchipat, nu alta. Ce sa va zic , dragii mei. Cand vad o personalitate, ma antrenez sa o cunosc, cand vad un r'''hat, nici nu ma obosesc sa par decenta. Nu-mi intra in fire sa milostesc si sa giugiulesc cu fiecare ce-mi da un "Buna Ziua'/. Asa sunt eu, asa am fost si pe viitor promit sa fiu si mai dura.
Am o Lume aparte, care-mi apartine, si nimeni, fara voia mea, nu are dreptul sa fure macar o raza de lumina din ea.
Iar cei care sunt in ea, se bucura cu mine de toata splendoarea Soarelui))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий