четверг, 27 августа 2009 г.

Fructul iubirii)


Astazi m-am dozat considerabil cu gigantul Harbuz. E pentru prima data cand imi permit si cand chiar am dorinta de a minca mai mult de o hrincuta.

Fructele isi prezinta mai mult o importanta estetica si vizuala in viata mea. Nu mananc mere si zamos, cateodata am o respingere acuta si fata de banane. In rest, pot doar sa ma oblig sa gust o bucata din altceva si imediat imi pierd interesul. E dubios. Dar totusi tin sa-mi explic totul prin necesitatea organismului care este exprimata prin aportul redus de fructe)

Noroc de logodnicul/viitorul sot si mai mult decat asta, de*viata mea*, care are rabdare sa ma rasfete cu o grefa curatata si feliata pe placul capricioasei lui)))

Nu prezint nici un simptom al sarbatorii de azi( Oare e din cauza ca am 24 de ore de lucrat sau pur si simplu nu sunt atasata fata de sarbatoarea respectiva?

Maine cred ca dau de baut) daca cineva isi aduce aminte ca e onomastica mea..intr-un fel...

Комментариев нет:

Отправить комментарий