понедельник, 11 января 2016 г.

I have a feeling!

"I have a feeling", continued Francie, "that 1917 will be more important than  any year we've ever had."
"You say that about every year," claimed Neely."First, 1915 was going to be the most important. Then 1916, and now, 1917."
"It will be important. For one thing, in 1917, I'll be sixteen for real instead of just in the office.
"A tree grows in Brooklyn." Betty Smith.
I have a feeling that every and each year that comes, will be more important. Because it's ahead of us, it's with the new beginnings and new dreams to achive.
And of course I have a resolution, believe or not, just one - To be happy will all of my successes. Because life's going by so fast that sometimes we forget to enjoy how great it is.
And on that great note - check this out! My TUCAN is over. Like really "in frame over"!!!
Please don't ask me how long it took, how was the work-process and etc. I have so many memories and feeling attached to it, that I've just decided to enjoy it.


Sure, my hands are on smth new. Have gone so far already.




4 комментария:

  1. Buna, MyAmy. Tucanul arata tare vesela in toate culorile dragute alaturi. Si inramarea face un ansamblu dragut cu broderie. Noua briderie acum seaman's a floare, de LA inceput mi se parea ceva japonez: jeroglif, sau o mandala ceva :)))
    Spor la lucru! X

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Lina, japonezul tau ne fascineata!!! Iti urmarim progresul si eu si sotul:) Referitor la noua mea lucrare - ai dreptate, e o floare. Ideea e ca pe coperta arata cam simplu, dar eu am ceva idei de inramare ca sa o pun in valoare, de aceea nu arat ce urmeaza a fi:)

      Удалить
  2. MyAmy, esti tare draguta si mereu harnica hehehe reusesti sa faci lucruri tare frumoase, eu am uitat de cand nu am brodat, o sa caut macar ceva simplu sa cos, asa pentru relax. M-ai motivat, serios! Liuba x

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Liuba, crede-ma, broderia e arta sufletului. Iti recomand sa revii la ea cat mai repede, o sa fii foarte bucuroasa de senzatii, pe care ti le ofera lucrarea atat in proces cat si in varianta finala:)Pupic:)

      Удалить