понедельник, 23 ноября 2009 г.

Dorinte vs Realitatea


Ce sa va zic, dragii mei? UIte ca m-a binecuvantat Domnu' si am primit ce am vrut. Da cum se spune: "Be careful what you wish, It might come true")))

Asa mi s-a imtamplat mie. Visam cu ochi deschisi sa am ocazia sa fotografiez un eveniment si plus la asta sa am si ceva handy pentru a prelucra poze oriunde as fi.

6 ore de fotografiat?!!!! Moarta eram. Nu-mi simteam picioarele. Dar daca m-am tot bagat in seama plus ca nu dadeam aparatu meu la nimeni, am facut-o))) HAi ca o baie fierbinte cu sare de mare si spuma m-a mai relaxat. Mi-am pus book-ul pe pioare si la treaba. Dupa 11 poze m-am dat batuta)) Chit ca erau fine - cel putin pentru alea care fac parte din top primele 10 000 Cele mai nereusite poze)))
Acu urmeaza sa mai fac niste retusuri la restu' 200)))

Mi-am luat si o fustita noua)))) Super misto))) (Папа сказал что об этой юбке мона выразитсья так: ВИдна вся сантехника - хотя это и не так))

Комментариев нет:

Отправить комментарий